biha

Friday, April 22, 2011

gENGSter kaMPUng ke?.macam x..haha

bukak bukak buku je aku dah menguap.camne nak pekse,toyol mari mari.kahkah. 
entry aku kali ni nak cite pasal trip kitorg yang x bape nak jadi la an. aku stat,once upon a time.eh,bi aku kantoi.tape aku cite dalam bm.

suatu masa kala di pagi yang hening.kami pon bertolak la dari ktho yang terchenta ke destinasi yang ditujui.dah dekat sejam aku drive kalah micheal schumacher..tibalah kekawasan yang dulu pernah menjani tanda noktah untuk kami .oh! sejak peristiwa itu timbullah geng "kami sesat tapi kami cool"..padahal sesat kat hutan gunung pulai je.malu x terkatalah.tiba-tiba disana ja,peh,TUTUP.wat the sakawwshit!! aku time tuh memang rasa nak pukul orang,tapi eh lupe.aku kan pompuan.kene la ayu beb!.awww.

soksek punye soksek, kate muktamad .kami ke kota tinggi.AYUH!.WOHA~..padahal aku cadang kitorang piknik kat swimming pool tmn u saja.tapi,x gempak la camtu,malu kat ketua kampug bhai..drive la sejam baru nak sampai.cb! punye jalan.wat kotor kete gua ja.tape,kawan punya pasal gua sanggup.

masuk hutan kelapa sawit bagai mak oii..sebaik aku x berkebaya.siap jumpe carnivore tuh.jangan memain.hisap darah kemain.!kalah awek ponti.jalan punye jalan sebaik x jumpa makcik kerbau pendek,kalau tidak,memang aku pura-pura pengsan.kasi orang pikul.jalan lagi, jumpelah sumber air.air x air sangat la.,cam tempat kerbau berkubang pon ade aku tengok.haha.tapi deras.tu yang masyuk.!ape lagi,maggi dan marshmallow terhidang..zappp!

haa,mari lihat,mari tengok,mari ushaa gamba panaas! 


 mane ade samseng.kami baek do!


 sawan la bha tu


 aku nak sangat taw kepemende mamatt ni bwk   dlm beg tu.besar gaban, tuala wanita ke?sory daus,aku gurau k.

 phea,Si pencuri marshmallow

4 comments: