biha

Friday, April 22, 2011

oh study WEAK!

aku pon tak tahu dah la bape lame aku x update blog ni,dah bersawang-sawang agaknya. tapi lepas aku dapat brokband aku balik..woha! im back too the game.entah ape yang aku tak paham,kolej aku sibuk nak block entry connection budak budak ini. nak tengok scoreboard bola pon kene block.wadafak? ape kes.lelebey..haha.aku plak nak memarah.lek lu.

okehokeh.aku nak sambung story ini.story pasal study week budak-budak utm ni.dari ape yang aku dah survey sket-sket,dorang punye study memang gempak.kasi licin abis.slurrrp.termasuklah aku yang telah menjadi STUDY WEAK.!.oh!.tido,makan,lepak,dota. tido,makan,lepak dota.HAA.cakap pasal dota, memang berdota abis lah.sejak aku kenal dota ni,aish.jangan nak cakap buku highway, buku higway aku pun jadi alas laptop aku time maen dota.haha.sadiss!
ade satu time blackout,aku dan si roomate kesayangan tengah berdotalah.punyalah x sedar dunia,tiba-tiba ade satu makhluk berambut panjang muncul disebelah kami dan bersuara.tapi en,kitorang x sedar lah ade makhluk tu. TIBA-TIBA..hekle, jiran sebelah sound suruh senyap.sebab dah malam-malam buta.kahkah.aku ingat ponti mane yang datang nak kasi pinjam skill.bole power sket.so nasihat saya untuk anda-anda semua sebelum berdota, bace doa tido dlu.ok aku da melalut.!

caow!

No comments:

Post a Comment