biha

Friday, April 29, 2011

3B-BODOH,BABI,BINGAI ?

salam-salam sekalian,lama aku tak jenguk kerana kini aku agak sibuk dengan exam yang dah start ni.pagi tadi aku sudah menduduki kertas highway dan the first impression orang kate is the best lah.bukak-buka saja kertas.peh,mende jadah shit3.!tapi sebaik bole buat pilihan..fuhfuh.kentut kejap lega. tapi banyak lah theory     al-biha kua dari kotak minda ku.muahaha

eh eh,aku bukan nk bercerita tentang exam..ah,biakan siduniawi ini bermaharajalela.exam x bole masuk kubur pon.bajet -bajet je. aku nak ceritalah sikit pasal theory 3B yang aku cam lately bermain didalam minda aku ni kian hari makin mengganggu hidupku ini.aiceh!

haa,ape tuh 3B?? cepat sape dapat jawab aku bagi hadiah.tapi tunggu aku kaya raya dululah.

mehlah aku sendiri yang jawab,bia aku yang dapat hadiah,korung lambat!

3B=bodoh,babi,bingai

ntah kenapa perkataan ajaib ini sering digunakan oleh rakyat malaysia sekalian even oleh aku sendiri. haa,terutamanya ketika sedang bermain dota dan sedang diserang dan hero kita  MATI..atau ketika sedang bermain basketball dan bola yang di shot itu tak masuk2...bagaikan ada toyol yang menenggek diatas ring tuh.
memang perkataan babi,bodo dan bingai lah perkataan yang enak disebut-sebut.bagai disuap-suap kepada kita. malangnya,disebalik tabir,sebenarnya syaitan sedang bergelak bersukaria berjoget sakan walhal akan kejahilan umat nabi muhammad termasuk aku sendiri,oh!

so,nasihat of the day,: " cuba anda-anda ber isghtifar2 terutama tengah bermain dota tu ha..cubalah..bila kena serang.."oh, asghtifirullahalazim..".. ataupun..apabila sudah mati, bila bibir tu nak start mencarut,cepat-cepat sebut "innallillah"..hahahaha...korunk gelak? memang lawak.tapi itulah baru umat islam yang cemerlang..woah!

4 comments:

  1. astaghfirullahalazim~~ istighfar2~~ hhehe....siyes sengal~~

    ReplyDelete
  2. nak dota meh lepak bilik aku nnti jum!baru syok maen rrmai

    ReplyDelete
  3. weiyh budak..ko maen dota gak ke?? haha

    ReplyDelete
  4. weiyh budak.ko maen dota gak ke?haha..aku maen.tapi noob j.haha

    ReplyDelete