biha

Saturday, April 23, 2011

tuKANG JAhit yang PENIng~

Ahha,
whatsupp kepada semua aku ucapkan dan padahal aku taw ramai yang belom tidotido dari malam tadi.motiff? study yang bermangat-mangat atau pon berDOTA berbagai-bagai. entry kali ini aku dapat ilham dari mimpi aku malam tadi,peh,aku lupe nak basuh kaki,maka ber mimpi walhal la aku.
memandangkan raya yang dah nak hampir menjelang.eh,ape gila aku ni,puasa pon belum.tape,aku gerenti puasa tak penuh,memandangkan ovary aku yang agak subur dan mengeluarkan telur-telur yang agak belum bersedia tuk mengawan.wadehel? okay,hiperbola disitu.
aku nak cite pasal baju raje yang aku memang teringin nak pakai diwaktu pagi raya yang hening sambil sambil mendengar lagu raye ..oh,raye raye~~..aku pon pegilah ke tailor aka tukang jahit untuk menempah baju raye yang aku teringin pakai sangat tuh.TIBA-TIBA,tukang jahit tu carut-carut @#%%$ kepada aku.
penat aku memikirkan apekah salahku hingga aku dibuat begini.tanpa daya,aku pon pulang dengan hampa membawa bajuu raya bersama lakaran itu.inilah baju yang diigini oleh aku.adess!melepass!

4 comments:

  1. pergh! lawa kot baju raya ko. semangat!

    ReplyDelete
  2. mimpi aku kot.waduh.tape,aku cari tukang jahit yang lagi power nanti.lu jangan jeles dengan baju gua haaha.

    ReplyDelete
  3. dang! ni xleh jadi. aq pon nak celen gak baju raya ko. haha..

    ReplyDelete